Netflix, po dështon?



 Gjigandi i transmetimit ra me 26% në tregtimin para tregut të mërkurën pas publikimit të raportit të tij të fundit të fitimeve. 

Netflix u ul mbi 26% para tregut të mërkurën pas publikimit të raportit të fundit të të ardhurave të kompanisë, i cili solli kapitalizimin total të tregut të kompanisë gati 50 miliardë dollarë.

 Kompania raportoi një rritje prej 10% të të ardhurave gjatë tremujorit të parë të 2022, duke përfshirë një rritje prej 8% në anëtarësimet me pagesë mesatare të transmetimit. 

 Netflix po humbet abonentët Kompania njoftoi se kishte humbur një rekord neto prej 200,000 abonentësh gjatë tremujorit të parë të 2022, rënia e saj më e madhe në më shumë se një dekadë. "Megjithatë, në një afat të afërt, ne nuk po i rrisim të ardhurat aq shpejt sa do të donim," paralajmëroi kompania në një letër drejtuar aksionerëve. “COVID errësoi pamjen duke rritur ndjeshëm rritjen tonë në vitin 2020, duke na bërë të besojmë se shumica e ngadalësimit të rritjes sonë në 2021 ishte për shkak të tërheqjes përpara COVID. 

Tani, ne besojmë se janë katër faktorë kryesorë të ndërlidhur në punë.” Njerëzit po ndajnë fjalëkalime Ndër këta faktorë të listuar ishte fakti që kompania vlerëson se mbi 100 milionë familje shtesë (kompania aktualisht ka 222 milionë abonentë që paguajnë) kanë akses në shërbimin e transmetimit për shkak të fjalëkalimeve që ndahen. "Ndarja e llogarisë si përqindje e anëtarësimit tonë me pagesë nuk ka ndryshuar shumë gjatë viteve, por, së bashku me faktorin e parë, do të thotë se është më e vështirë të rritet anëtarësimi në shumë tregje - një çështje që u errësua nga rritja jonë COVID," shkroi Netflix. . Të ngjashme: "Na mjelni për çdo dollar të shpenzuar".

 Netflix po godet ndarjen e fjalëkalimit me tarifa të reja dhe klientët nuk e kanë atë Kompania kohët e fundit njoftoi një përpjekje për të goditur ndarjen e fjalëkalimeve në mars, kur njoftoi se do të hapte funksione të reja në Kili, Peru dhe Kosta Rika - një ku përdoruesit mund të shtojnë "nën llogari" në llogaritë e tyre për përdoruesit që nuk janë në familjet e tyre. që do të ketë fjalëkalime të veçanta për një çmim më të ulët se çmimi normal i abonimit dhe aftësinë për të transferuar informacionin e profilit në një llogari të re duke ruajtur historinë e shikimit dhe rekomandimet. 

Netflix është bërë një nga shumë gjigantët e transmetimit Megjithëse Hulu dhe Youtube TV (si dhe Amazon) kanë qenë prej kohësh konkurrencë për Netflix, fillimi i shërbimeve si Disney+ dhe HBO Max kanë ofruar edhe më shumë konkurrencë për gjigantin e transmetimit, veçanërisht me kompanitë mëmë që kanë reputacion të spikatur të trashëgimisë.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post