Meta (Facebook) do të hapë dyqanin e parë muajin e ardhshëm.


 Meta po hap dyqanin e saj të parë me pakicë të pajisjeve në kampusin e saj në Burlingame, Kaliforni.

 Dyqani, i cili hapet më 9 maj, do t'i lejojë vizitorët të provojnë dhe të blejnë videofonat e Portalit Meta dhe kufjet e realitetit virtual Quest.

 Ata gjithashtu do të jenë në gjendje të demonstrojnë syzet inteligjente Ray-Ban Stories që debutuan vitin e kaluar dhe të marrin ndihmë për t'i porositur ato në internet. Dyqani i Meta do të përfshijë një zonë demo për Portalin ku përdoruesit mund të testojnë veçoritë e tij të thirrjeve video me një punonjës të dyqanit. Ka një hapësirë për të testuar disa demonstrime të Quest 2, duke përfshirë Beat Saber, GOLF+, Real VR Fishing dhe Supernatural, dhe vizitorët do të marrin në shtëpi një klip realiteti të përzier 30 sekonda që i tregon ata duke luajtur një lojë. Ata gjithashtu mund të provojnë stile të ndryshme të syzeve Ray-Ban, të cilat kapin dhe ndajnë video me kamera të integruara dhe testojnë aftësitë e tyre përpara se të blejnë. Meta po shton gjithashtu një skedë “Blini” në faqen e saj të internetit, duke e bërë më të lehtë gjetjen e të gjitha produkteve të saj në një vend në internet. Lëvizja është një përpjekje e rëndësishme në shitjet e pajisjeve për Meta, duke ndjekur hapat e kompanive si Google, e cila hapi ndërmarrjen e saj të parë me pakicë vitin e kaluar pas disa dyqaneve më të kufizuara. 

Meta ka bashkëpunuar më parë me Best Buy në stacionet demo për kufjet e saj VR dhe Ray-Ban Stories janë shfaqur në dyqanet e vetë kompanisë së syzeve të diellit. Dyqani i ri hap një mundësi tjetër për të shitur njerëzit në teknologjinë ende të pazakontë virtuale dhe të shtuar (ndonjëherë të karakterizuar si "metaverse"), një fushë kryesore e fokusit për kompaninë. Sidoqoftë, është gjithashtu mjaft i kufizuar. Vitrina e vogël prej 1550 metrash katrorë po hapet pranë selisë së Meta's Reality Labs (në 322 Airport Boulevard në Burlingame) në vend të një zone të madhe metropolitane si dyqani i Google në Manhattan. 

Ai do të jetë i hapur nga ora 11:00 deri në orën 18:00 nga e hëna deri të premten, që nuk është saktësisht orët kryesore të blerjeve. Kreu i dyqanit Meta, Martin Gilliard, thotë në një deklaratë se vendndodhja e Burlingame "na jep më shumë mundësi për të eksperimentuar dhe për të mbajtur përvojën e klientit thelbësore për zhvillimin tonë", mësime nga të cilat "do të ndihmojnë në përcaktimin e strategjisë sonë të ardhshme të shitjes me pakicë". Lëshimi i fundit i produktit të madh të Meta ishte vitin e kaluar, por dyqani me pakicë duket se do të ofrojë një terren për të shfaqur projektet e ardhshme VR / AR ndërsa zhvillohen, duke përfshirë syzet më të avancuara të realitetit të përzier dhe sistemet e kontrollit.

 Ai gjithashtu i jep Metës një vështrim nga afër se si njerëzit do t'i përgjigjen këtij hardueri – shumica e të cilit ngrenë shqetësime të rëndësishme për privatësinë – në një mjedis të botës reale.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post