Sa vlen nikeli?

 


Pushtimi rus i Ukrainës ka tronditur shumë tregje, ndoshta asnjërin aq rëndë sa tregtia e nikelit. Kaosi po shkakton probleme me furnizimin për prodhuesit e makinave dhe të tjerët që kanë nevojë për metalin – dhe ngre pyetje themelore se si funksionojnë tregjet e mallrave.

 Tregu global i nikelit është në thelb i ngrirë, raportojnë Jack Ewing i The Times dhe Stephen Gandel i DealBook. Pas një rritjeje të çmimeve javën e kaluar, tregtia u pezullua për disa ditë dhe ka luftuar për të funksionuar nën kufizime të reja. Sot, për të tretën herë në tre ditë, një rënie çmimi në hapjen e tregtimit shkaktoi pothuajse menjëherë kufirin ditor të bursës, nën të cilin nuk lejohen tregtime të tjera. 

"Tregu është i prishur," tha Keith Wildie, kreu i tregtisë në Romco, një firmë metalike me qendër në Londër. Përdoruesit e nikelit po përpiqen të mbrohen nga goditjet e ardhshme. Volkswagen, për shembull, po mendon të blejë drejtpërdrejt nga kompanitë e minierave. 

Nikeli është një komponent kyç në bateritë për automjetet elektrike dhe çmimet e paqëndrueshme mund të ngadalësojnë kalimin nga karburantet fosile. Një përmbledhje e shpejtë: Në fillim të javës së kaluar, çmimi i nikelit u dyfishua në pak minuta. Një prodhues i madh, Tsingshan i Kinës, kishte vënë bast se çmimi i nikelit do të binte – një bast që shkoi keq kur pushtimi rus i Ukrainës kërcënoi të prishte furnizimet tashmë të ngushta. 

Rritja e shpejtë e çmimit kërcënoi Tsingshan dhe të tjerët me thirrje të mëdha marzhi, duke bërë që Bursa e Metaleve në Londër të ndalonte tregtimin dhe të anulonte tregtimet e bëra me çmimet më të larta gjatë furisë. Që atëherë, përpjekjet për të rifilluar tregtimin dhe për të lejuar që tregu të vendoset në një çmim për nikelin kanë dështuar. Analistët presin që çmimet e nikelit të bien, përfundimisht, por të mbeten dukshëm më të larta se një vit më parë.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post